Polityka Prywatności

Dranel M.E. Lenard Spółka Jawna

 

Obowiązuje od: 01.01.2017

1. Informacje ogólne

Niniejsza Polityka Prywatności opisuje zasady przetwarzania danych osobowych przez firmę Dranel M.E. Lenard Spółka Jawna, z siedzibą w Warszawie, ul. Pelikanów 47/49,

02-843  Warszawa, NIP: 522-10-17-881, REGON: 011134373, KRS: 0000016676 (dalej: „Administrator”)  w związku z prowadzoną działalnością -organizacją szkoleń, warsztatów, konferencji i webinarów skierowanych do pacjentów, farmaceutów, lekarzy i pielęgniarek różnych specjalności.

Dbamy o prywatność Użytkowników i bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarzamy zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 – RODO.

2. Administrator danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest:
Dranel M.E. Lenard Spółka Jawna
Adres: ul. Pelikanów 47/49, 02-843 Warszawa
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tel.: 501204880

3. Zakres i cele przetwarzania danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji celów:

·       3.1. Organizacja wydarzeń medycznych:

·       rejestracja uczestników na wydarzenia (szkolenia, warsztaty, konferencje, i webinary)

·       zapewnienie dostępu do platform webinarowych

·       kontakt organizacyjny (np. wysyłka informacji przed i po wydarzeniach)

·       3.2. Działania informacyjno-marketingowe:

·       wysyłanie zaproszeń na przyszłe wydarzenia

·       informowanie o materiałach edukacyjnych i wydarzeniach medycznych organizowanych przez nas lub naszych partnerów

·       wysyłka podziękowań, certyfikatów i materiałów pokonferencyjnych

4. Podstawa prawna przetwarzania

Dane osobowe przetwarzamy na podstawie:

·       Art. 6 ust. 1 lit. b RODO – niezbędność do realizacji umowy (np. udział w wydarzeniu)

·       Art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes administratora (np. informowanie o podobnych wydarzeniach w przyszłości)

·       Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda Użytkownika (np. na przesyłanie materiałów od partnerów)

5. Kategorie przetwarzanych danych

W zależności od celu, przetwarzamy następujące dane:
• imię i nazwisko
• adres e-mail
• numer telefonu (jeśli podany)
• miejsce pracy lub specjalizacja zawodowa (jeśli podane)
• adres korespondencyjny (w przypadku wysyłki materiałów drukowanych)
• dane techniczne (np. adres IP, logi platformy ClickMeeting – jeśli dotyczy)

6. Odbiorcy danych

Dane mogą być powierzane wyłącznie zaufanym podmiotom wspierającym realizację usług, w tym:
• firmie ClickMeeting Sp. z o.o. – dostawcy platformy webinarowej (hosting danych zgodnie z RODO)
• dostawcom usług IT, obsługi poczty elektronicznej, hostingu lub księgowości
• naszym partnerom  – tylko w przypadku wyrażenia zgody

Wszystkie podmioty przetwarzające dane na nasze zlecenie działają na podstawie umów powierzenia przetwarzania i zobowiązane są do zachowania poufności.

7. Czas przechowywania danych

Dane przechowujemy:
• przez czas niezbędny do realizacji wydarzeń oraz obowiązków księgowych (np. faktur)
• do czasu wycofania zgody na przetwarzanie (w przypadku działań marketingowych)