Polityka prywatności RODO
Polityka Prywatności
Dranel M.E. Lenard Spółka Jawna
Obowiązuje od: 01.01.2017
1. Informacje ogólne
Niniejsza Polityka Prywatności opisuje zasady przetwarzania danych osobowych przez firmę Dranel M.E. Lenard Spółka Jawna, z siedzibą w Warszawie, ul. Pelikanów 47/49,
02-843 Warszawa, NIP: 522-10-17-881, REGON: 011134373, KRS: 0000016676 (dalej: „Administrator”) w związku z prowadzoną działalnością -organizacją szkoleń, warsztatów, konferencji i webinarów skierowanych do pacjentów, farmaceutów, lekarzy i pielęgniarek różnych specjalności.
Dbamy o prywatność Użytkowników i bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarzamy zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 – RODO.
2. Administrator danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest:
Dranel M.E. Lenard Spółka Jawna
Adres: ul. Pelikanów 47/49, 02-843 Warszawa
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tel.: 501204880
3. Zakres i cele przetwarzania danych osobowych
Przetwarzamy dane osobowe wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji celów:
· 3.1. Organizacja wydarzeń medycznych:
· rejestracja uczestników na wydarzenia (szkolenia, warsztaty, konferencje, i webinary)
· zapewnienie dostępu do platform webinarowych
· kontakt organizacyjny (np. wysyłka informacji przed i po wydarzeniach)
· 3.2. Działania informacyjno-marketingowe:
· wysyłanie zaproszeń na przyszłe wydarzenia
· informowanie o materiałach edukacyjnych i wydarzeniach medycznych organizowanych przez nas lub naszych partnerów
· wysyłka podziękowań, certyfikatów i materiałów pokonferencyjnych
4. Podstawa prawna przetwarzania
Dane osobowe przetwarzamy na podstawie:
· Art. 6 ust. 1 lit. b RODO – niezbędność do realizacji umowy (np. udział w wydarzeniu)
· Art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes administratora (np. informowanie o podobnych wydarzeniach w przyszłości)
· Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda Użytkownika (np. na przesyłanie materiałów od partnerów)
5. Kategorie przetwarzanych danych
W zależności od celu, przetwarzamy następujące dane:
• imię i nazwisko
• adres e-mail
• numer telefonu (jeśli podany)
• miejsce pracy lub specjalizacja zawodowa (jeśli podane)
• adres korespondencyjny (w przypadku wysyłki materiałów drukowanych)
• dane techniczne (np. adres IP, logi platformy ClickMeeting – jeśli dotyczy)
6. Odbiorcy danych
Dane mogą być powierzane wyłącznie zaufanym podmiotom wspierającym realizację usług, w tym:
• firmie ClickMeeting Sp. z o.o. – dostawcy platformy webinarowej (hosting danych zgodnie z RODO)
• dostawcom usług IT, obsługi poczty elektronicznej, hostingu lub księgowości
• naszym partnerom – tylko w przypadku wyrażenia zgody
Wszystkie podmioty przetwarzające dane na nasze zlecenie działają na podstawie umów powierzenia przetwarzania i zobowiązane są do zachowania poufności.
7. Czas przechowywania danych
Dane przechowujemy:
• przez czas niezbędny do realizacji wydarzeń oraz obowiązków księgowych (np. faktur)
• do czasu wycofania zgody na przetwarzanie (w przypadku działań marketingowych)